Dvacet týmů bojovalo v soutěži pro mladé profesionály v komunikaci Young Lions. Soutěžní týmy 24 hodin pracovaly na návrzích kampaně na téma oznamování nekalostí na pracovišti, kterému se v Oživení dlouhodobě věnujeme.
Nejlépe se výzvy podle hodnocení poroty zhostil tým, jenž tvořily Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion.
Lepší vyslepičit, než ututlat! zní provokativní název kampaně.
Vítězky využily faktu, že Češi si třeba na sociální síti Facebook umí postěžovat a zanadávat na něco, co se jim nelíbí. S podobnými „nenávistnými“ reakcemi pracuje jejich návrh kampaně. Vzniknout by podle nich mohla platforma, kde se budou anonymně zveřejňovat příběhy těch, kteří se nebáli ozvat. Negativní reakce například na to, že šéf někoho nutí „omylem“ zapálit černou skládku, by měly ve výsledku oznamovatele povzbudit. „Tváří“ projektu je slepice, která má pomoci převrátit slovo „vyslepičit“ do pozitivnější fráze „ozvat se“.
Děkujeme za úžasnou příležitost být součástí soutěže. Nejen vítězný návrh je pro nás ohromnou inspirací a postupně pracujeme na tom, aby bylo téma české veřejnosti srozumitelné, dodává Marcela Janíčková, manažerka komunikace a PR Oživeni.